loading...
سربازان گمنام سایبری
ســیــدحــســن حـسـیـنـی بازدید : 822 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راحت نوشتیم بابا نان داد !
بی آنکه بدانیم بابا چه سخت ، برای نان همه جوانیش را داد …

 

 

 

 

خدایـــا !!!
به بزرگیـــــت قســـم…..
توعکس های دست جمعی….
جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار…..
آمیـــــن

 


 

 

ســـَــر ســُـفره چیزی نبود . . .
یــخ در پــارچ
و
پدر هــر دو آب شــدند !
چــه دنــیای بی رحمــیست . . .

 

 

 

 

وقتي پشت سر پدرت از پله ها مياي پايين و ميبيني چقدر آهسته ميره ، ميفهمي پير شده !

وقتي داره صورتش رو اصلاح ميکنه و دستش ميلرزه ، ميفهمي پير شده ! وقتي بعد غذا

يه مشت دارو ميخوره ، ميفهمي چقدر درد داره اما هيچ چي نميگه… و وقتي ميفهمي

نصف موهاي سفيدش به خاطر غصه هاي تو هستش ، دلت ميخواد بميري

 

 

 

 

گفــت : با پدر يه جمـــله بســـاز
گفتــم: من با پدر جمله نميســازم ،
دنيــــــــامو مي سازم

 

 

 

 

پدر مثل خودکار می مونه
شکل عوض نمی کنه
ولی یه دفعه می بینی که نمی نویسه

مادر مثل مداد می مونه
هر لحظه تراشیده شدنشو می بینی
تا اینکه تموم می شه

 

 

 

 

 پدر؛ ترجمه علی علیه‏السلام


پدر! می‏خواستم درباره‏ات بنویسم؛ گفتم: یداللّهی؛ دیدم، علی است. گفتم نان‏ آور شبانه

کوچه‏ های دلم هستی؛ دیدم علی است. خلوص تو در عشق ورزیدن را نوشتم و روح

تو را از هر طرف پیمودم، به علی رسیدم.

 
آن‏گاه، دریافتم که تو، نور جدا شده‏ ای از آفتاب علی هستی، تا از پنجره هر خانه‏ ای،

هستی را گرما ببخشی ؛ و این‏گونه بود که علی علیه‏السلام ، نماینده خدا و نبی شد

و پدر، نماینده علی علیه‏السلام .

 
تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری.

 

 

 

 

پشت‏گرمی من


پشتم به تو گرم است. نمی‏دانم اگر تو نبودی، زبانم چطور می‏چرخید، صدایت نزنم!
راستش را بخواهی، گاهی، حتی وقتی با تو کاری ندارم، برای دل خودم صدایت می‏زنم؛ بابا!
آن‏قدر با دست‏هایت انس گرفته‏ام که گاهی دلم لک می‏زند، دستانم را بگیری.
هر بار دستانم را می‏گیری، خیالم راحت می‏شود؛ می‏دانم که هوایم را داری و من میان

ازدحام غریبی، گم نمی‏شوم و تو هیچ وقت دستم را رها نمی‏کنی …

 

 

 

 

بزرگترین دروغ همه پدرها :

  دیگه دوستت ندارم !

 

 

 

 

ﺪﺭ ﻳﻌﻨﻲ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻧﻴﻮﻣﺪﻩ ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﻛﻪ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﻣﻴﺸﻲ

  می بینی ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﺖ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﻴﺰﻧﻪ …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام اگه خدا بخواد یکی از سربازان آقا هستم امیدوارم بتونم سرباز خوبی در برابر جنگ نرم باشم - حجت الاسلام ماندگاری: به مقام معظم رهبری گفتم فلسفه چفیه شما چیست؟ فرمودند: دوستان اگر می دانستند که دشمن چگونه آماده شده است برای زمین زدن نظام و اسلام ، هیچگاه حالت رزم را از خودشان دور نمی کردند!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 457
  • بازدید ماه : 457
  • بازدید سال : 34,190
  • بازدید کلی : 282,512
  • کدهای اختصاصی

    ::
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جهت حمایت از حـزب الله سـایـبـر یکی از کد لوگوی های ما را در وبسایت خودقرار دهید ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    حزب الله سایبر

    وبلاگ-کد لوگو و بنر
    . ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .

    حزب الله سایبر

    وبلاگ-کد لوگو و بنر
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  لینک به معنای تأیید محتوا نیست
    X بستن تبلیغات

    پشتیبانی