loading...
سربازان گمنام سایبری
ســیــدحــســن حـسـیـنـی بازدید : 153 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (1)

 

 نظرات یکی از کابران

 

بی نام و نشان : سلام دو هفته است که فهمیدم یکی از عزیزترین هام سرطان داره یک ماهه که کلی بلا سر خانوادم میاد.یه بار فقط یه بار کفر خدا رو گفتم.خداییش رو بردم زیر سوال.خدا جوابمو داد.الان کمرم خم شده.الان فقط دعا میکنم.فقط گریه میکنم.به هر کی میرسم میخوام دعا کنه.دعا کنه که خدا گناهانم رو ببخشه تا اول از همه دعای خودمو قبول کنه.شما هم برام دعا کن.بگو خدا برای اون بنده ی بیچارت که من نمی شناسمشو تو می شناسیش در رحمتت رو باز کن.بگو خدا هر چه کرد اشتباه کرد.بگو یه نگاه بندازه بهم تا بشم همونی که خودش دوست داره.دلم پره.خدا آدمو بخشید؟گناه من قد یه سیب خوردن و رونده شدن از بهشت که نیست.هست؟من محتاجم به دعا.به دعای همه ی آدما چه اونایی که براشون مهمه و چه اونایی که ذره ای براشون اهمیت نداره.
مهم نیست شما از کدومشون هستید.فقط برام دعا کنید.


پاسخ : سلام ناشناس عزیز  - درکتون میکنم و تموم حرفاتون رو خوندم نگران نباشین ایشالله حل میشه و توکل و امیدتون به خدا باشه چون کلید همه قفل ها دست خداست درضمن اینکه میگین بلایی هست که خداسرتون اورده رو قبول ندارم چون خدا انسان رو دوس داره و نمیاد بنده اش رو مجازات کنه و خدا خودش میگه هرچی سرتون میاد از کارای خودتون هست و اگه طبق گفته و حرفای خدا برین جلو هیچی نمیشه و همه چی خوبه اما اگه خودتون بخواین برین جلو  و از خدا سرپیچی کنید و راه شیطان رو برید در مسیر راهتون که ادامه میدین اتفاقات ناگواری واستون رخ میده که کسی نمیتونه درست و حلش کنه جز خدا و  اساساً سعادت و خوشبختي انسان به دست خودش مي‌باشد و بدبختی اش هم به دست خودش هست میتونه خودش رو خوشبخت کنه یا بدبخت  پس بهتره با خدا باشین و توکلتون و امیدتون به خدا باشه و خدا توبه پذیر هست و ناامید نباشین  چون یکی از یاران امام از امام علی میپرسند بزرگترين گناه کبيره کدام است؟ آن حضرت در پاسخ فرمودند: مايوس و نااميد شدن از رحمت الهي پس نا امید نباشین
و در اخر حدیثی از امام صادق براتون بگم که میفرمایند  هنگامي که بنده اي توبه حقيقي کرد خداوند او را دوست  مي دارد و در دنيا و آخرت گناهان او را مي پوشاند و هر چه از گناهان که دوفرشته موکل بر او برايش نوشته اند از يادشان ببرد و به اعضاي بدنش وحي مي کند که گناهان او را پنهان کنيد و به نقاطي از زمين که او در آنجا گناه کرده است فرمان مي دهد که گناهان او را پنهان کنيد - نمیدونم پسرین یا دختر به هر حال هر چی و هر کی هستین امید و توکلتون به خدا باشه منم به روی چشم هروقت خواستم نماز شب بخونم ویژه دعاتون میکنم و بعد از نماز هام هم براتون ویژه دعا میکنم و بیادتون هستم - یاعلی...
این حدیث رو تقدیم میکنم به شما دوست عزیز از امام باقر (ع) هست میفرمایند:
 آگاه باشید کسی که توبه کند و ایمان بیاورد و عمل صالح انجام دهد پس خداوند گناهان او را مبدّل به حسنات می کند و خداوند توبه کنندگان را دوست دارد.
از دوستان هم میخوام برای ایشون دعا کنند و منم براشون دعا میکنم- یاعلی ...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1393/12/07 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام اگه خدا بخواد یکی از سربازان آقا هستم امیدوارم بتونم سرباز خوبی در برابر جنگ نرم باشم - حجت الاسلام ماندگاری: به مقام معظم رهبری گفتم فلسفه چفیه شما چیست؟ فرمودند: دوستان اگر می دانستند که دشمن چگونه آماده شده است برای زمین زدن نظام و اسلام ، هیچگاه حالت رزم را از خودشان دور نمی کردند!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 334
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 334
  • بازدید ماه : 1,656
  • بازدید سال : 35,389
  • بازدید کلی : 283,711
  • کدهای اختصاصی

    ::
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جهت حمایت از حـزب الله سـایـبـر یکی از کد لوگوی های ما را در وبسایت خودقرار دهید ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    حزب الله سایبر

    وبلاگ-کد لوگو و بنر
    . ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .

    حزب الله سایبر

    وبلاگ-کد لوگو و بنر
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  لینک به معنای تأیید محتوا نیست
    X بستن تبلیغات

    پشتیبانی